RE: odesilani více souboru mailem (menici se nazev souboru)

Kilian Igor Igor.Kilian na infogas.sk
Pátek Leden 24 09:51:22 CET 2003

Co tak si spravit na to script? Napr. nahodit vsetky prilohy
do docasneho suboru a ten potom poslat? Pre nazornost:

cd /adresar/kde/su/rtfka
for file in Promedika_*rtf
do
cat $file | uuencode $file >> /tmp/$$.tmp.file
done

cat /tmp/$$.tmp.file | mail -s "rtfka" adresat na adresa.sk

rm /tmp/$$.tmp.file

Je to len tak narychlo, takze je mozne ze je tam chyba,
ale dufam, ze chapete princip. Dany script co vytvorite
hodte do kronu.

Igor