netlogon

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pátek Leden 24 12:04:53 CET 2003

Milan Vobecký wrote/napsal:
: Zdravim,
: mam nasledujici dotaz. Da se nejakym skryptem, ktery by se ztahoval po
: prihlaseni do domeny, nastavit Internet explorer tak, aby pouzival pro
: pristup na internet pocitac se squidem. Vim, ze bych to mohl udelat
: pomoci pevnych profilu nebo presmerovanim portu 80 na3128, ale presto by
: me zajimalo zdali by to slo rict nejakym skryptem pri prihlasemi do
: domeny. .

http://mikhed.narod.ru/en/free_proxy/faq/wpad.htm

BTW: Váš mailer nezalamuje řádky.

Věroš Kaplan