ACL over NFS - interoperabilita

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Leden 24 12:15:32 CET 2003

Michal Dobes wrote:
: Jan Kasprzak wrote:
: > : Pro linux nekde byla verze spolupracujici se Solarisem, protoze
: > : Sun to kdysi zverejnil i vcetne prislusnych zdrojaku.
: >
: >         URL? Narazil jsem jen na par mailu, ze to jako nekdo nekde ma.
:
: URL nemam kdysi jsem to cetl v nejake konferenci - fsdevel, acl-devel?
: Jinak tam probehla kdysi i zprava tvrdici, ze NFS kernel server
: ma tuto podporu jiz v sobe snad od dob 2.2.19. Takze jako server
: pro slunickove klienty by to melo fungovat. Klientska cast ale nikoliv.

	No, mam tady NFS server s linuxem 2.4.21-pre3 a poslednim
ACL patchem, Solaris 8 klienta, prikaz getfacl mi na Solarisu
vraci ACL vykonstruovany na zaklade beznych UNIXovych pristupovych
prav, nikoli skutecny ACL ktery na tom souboru je.

-Y.

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|