Konfigurace KBD Layoutu a prepinani mezi nima

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Pátek Leden 24 16:19:34 CET 2003

On Tue, 21 Jan 2003 14:59:56 +0000 (UTC), bar na informatics.muni.cz (Ludek Bartek)
wrote:

>Dobry den,
>mohl byste me prosim Vas nekdo nasmerovat, kde se da v rozumne podobe nastudovat neco o tom, jak pod XFree86 4.x (s twm, fvwm, ...) mit vic klavesnic a jak se mezi nima prepinat?
>
>Mockrat dekuji za nakopnuti.
Já mám v redhatu balíček XFree86-doc. Je tam adresář XKB a obsahuje soubory
XKBlib.ps.gz a XKBproto.ps.gz. Ale nevím jestli vám to pomůže.

Jinak to bude určitě na webu xfree86.org
--
        Jiří Lisický                      ČD KMŽP Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Vídeňská 15