RedHat vs Debian

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pátek Leden 24 22:58:02 CET 2003

> Vse souhlas az na posledni krok. Taky jsem ho dlouho pouzival takto, ale
> pak jsem prisel misto debian/rules na dpkg-buildpackage a uz nikdy to
> nebudu delat jinak! :-)

IMHO dpkg-buildpackage udela presne to, co jsem psal. Tedy pokud tam jsou
nejake rozdily, tak je to asi vicemene kosmeticka zalezitost.

Me se na primem volani rules libi, ze je videt, co se vlastne deje. Obcas
je totiz nutne volat targety v debian/rules postupne (ne hned binary, ale
nejdriv treba source.make, pak udelat rucni upravy, pote teprve binary).
Clovek, ktery zna jen dpkg-buildpackage bude mit vetsi problemy
zorientovat se v pripade, ze se pri kompilaci neco nedari.

-- Honza Houstek