KDE "infikované" Gnomem

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Pátek Leden 24 23:25:09 CET 2003

xantos na aisa.fi.muni.cz (David Antos) writes:

> No a jestli chcete mit ukladanou session, tak staci, kdyz si ten bezici
> nautilus zabijete. Predpokladam, ze pak staci zmenit pracovni plochu,
> aby ji KDE prekreslilo. (Muj WindowMaker to tak dela.)

On je ten nautilus alespon v Gnome2 takovy znacne invazivni a po zabiti ma
tendence se znovu spoustet atp.  Nevim jak se bude chovat pri spusteni pod
KDE, ale doporucuju odinstalovat cely nautilus.  Myslim, ze nafouklych
aplikaci, ktere zerou hodne pameti, jsou pomale atd. budete mit v systemu i
bez nej dost.

O.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6