debian - mplayer

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Sobota Leden 25 02:10:21 CET 2003

> Na základě jakých zkušeností to tvrdíte? Christian Marillat je Debian
> Developer a stará se o cca stovku balíčků v Debianu.

Nemyslel jsem to zas az tak vazne. Faktem je, ze kdyz jsem si asi pred
rokem nainstaloval jeho "optimalizovane" balicky na jeden pomalejsi
pocitac (Celeron 366), tak jsem mel potize s vykonem. Po rekompilaci jsem
z toho vytahnul asi o 30% vic a to uz stacilo na to, aby se vetsina divx
filmu neskubala.

Pidil jsem se po tom, co je spatne, a zjistil jsem, ze to bylo nejakyma
volbama pro kompilaci, ktere mi nedavaly prilis smysl (rozhodne tam nebyly
kvuli tomu, aby to bezelo na co nejvic strojich).

Mozna se to od te doby zlepsilo.

-- Honza Houstek

BTW myslim ze v teto konferenci se to tehdy taky resilo.