Splash screen - problem vyresen

bubuss bubuss na post.cz
Sobota Leden 25 04:25:26 CET 2003

Mel jsem tu problem se Splashem ktery mi nefungoval at jsem delal cokoli.
Nikdo mi tu nedokazal odpovedet tak aby se to dalo rozbehat. I kdyz snahu
musim ocenit a vlastne diky ni jsem na to prisel, resp. byl jsem nakopnut
jednim kamaradem a tak se to konecne podarilo.
Problem u me byl v tom, ze pouzivam FTP distribuci release 1 tzn. verzi
nemeckou, ktera je starsi nezli release 2 verze ceska. Chybi v ni plno
novejsich patchu a mozna i lokalizovanych programu. Diky tomu se mi
nespoustel Splash i kdyz se zdalo vsechno nastavene a nainstalovane spravne.
Pokud to vam vsem ostatnim na distribuci SuSE 8.1 chodi mate mozna verzi
novejsi kde se tento problem jiz nevyskytuje. Pro spusteni splashe bylo v mem
pripade nutne spustit konzoli v grafickem rezimu pouze se 16ti bitovou
barevnou hloubkou a bylo uz jedno pri jakem rozliseni a pak splash vesele
nabehl.

--
Ženy umějí být také chytré, akorát na to nemají čas.
	-- z hlavy mé manželky...