RedHat vs Debian

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Sobota Leden 25 12:06:53 CET 2003

> Treba to, ze kontroluje zavisloti.

Jake zavislosti? Potrebne dev baliky? To delam rucne pomoci apt-get build-dep.
A ostatni zavislosti se vyresi v okamziku, kdy vyrobeny balik budu instalovat.

Jinak z praktickeho soudku - kdyz uz se tu mluvi o te sambe a rekompilaci
s podporou acl ... trvalo mi docela dlouho prijit na to, proc se mi to
jako deb nedari a z cisteho tarballu to neni problem - bylo treba smazat
configure.cache soubor pritomny v ./debian, aby ho .configure vygenerovalo
znovu.

-- Honza Houstek