Odmítání prohlížečů Squidem

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Sobota Leden 25 20:51:35 CET 2003

On Fri, 25 Jan 2002, Tomáš Vitha wrote:

> bez poblémů, ale při požadavku z prohlížeče (z jakéhokoliv PC)
> vrátí stránku "Access Denied". Zkoušel jsem různá nastavení
> ACL, dokonce i "http_access allow all", ale bez výsledku.
> V žádném z logů nic není, jen v "access.log" je záznam o požadavku
> a jeho zamítnutí. Čím to může být ?

Muze to byt tim, ze to mate spatne nastavene. <g>

Kdyz neposlete konfiguraci (resp. jeji vysek, ktery se dane problematiky
tyka) tezko Vam tady nekdo poradi neco rozumneho. Ja pouzivam neco
takovehleho

acl all src 0.0.0.0/0.0.0.0
acl local src 192.168.0.0/255.255.0.0
acl localhost src 127.0.0.1/255.255.255.255
http_access allow localhost
http_access allow local
http_access deny all

Ovsem je mozne, ze mate chybu i nkde mimo ACL. Priste zkuste poskytnout
vice informaci...kristalove koule na vesteni jsou v dnesni dobe bohuzel
nedostatkove zbozi. ;)

--
JiKos.