Bind9 nestartuje - SuSE 8.1

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Sobota Leden 25 18:09:00 CET 2003

On Fri, Jan 25, 2002 at 05:11:10PM +0100, Tomáš Vitha wrote:
> mám problém s dns serverem Bind9. Nemůžu ho spustit.
> Konfigurační soubory mám snad dobře a když zadám
> "rcnamed start", tak mi sice vypíše zeleně "done", ale
> když to zkontroluju pomocí "rcnamed status", odpoví bíle
> "unused". Když ho chci restartovat, tak si to při zastavování
> stěžuje, že bind neběží, ale pak to zase řekne "done", že ho
> to spustilo, ale ve skutečnosti je zase "unused". Nevíte, čím
> by to mohlo být ?
> Tomáš Vitha

Je named v seznamu spuštěných procesů? Měl jsem podobný problém,
když jsem měl chyby v named.conf a předtím jel named OK. Kromě
toho je potřeba v tomto případě zadat "rcnamed restart" nebo
"rcnamed stop" a pak teprve "rcnamed start".

Běžící named se špatným konfigurákem ten skript nějak divně detekuje.
Chyby viz /var/log/messages Bude tam nějaký špatný záznam.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz