graf karta NVIDIA TNT graficke prostredi se nespustilo

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Leden 26 10:34:02 CET 2003

Dne ne 26. leden 2003 10:11 jste napsal(a):
> Mandrake 8.2.
> Mam grafickou kartu ATI Xpert 98Pro 8MB (v te dobe kdyz jsem ji kupoval
> to byla spicka) ale dnes je uz prilis zastarala a pomala. Sehnal jsem kartu
>   NVIDIA TNT 32 MB RAM PCI ale kdyz jsem ji dal do
> pocitace misto ATIny a zapnul pocitac, najel normalne linux ale graficke
> prostredi se nespustilo, jen prikazovy radek. Nezbyvalo mi nic jineho
> nez zase pocitac rozdelat a dat tam zase puvodni kartu.
> Jak tam mam tu NVIDIi dostat bez kolapsu systemu a preinstalovani?

Stahnout ovladace pro nvidii z jejich vebu a postupovat podle návodu tamtež.

Čili stáhnout, přepnout pouze do textového režimu vyměnit karty, nainstalovat
dle navodu a spustit Xka.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |