Konfigurace cvs serveru

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Neděle Leden 26 13:09:48 CET 2003

On Sun, 26 Jan 2003, Jiri Petrlik wrote:

> mam zacatecnicky problem s konfiguraci cvs serveru. Pouzivam distribuci
> Mandrake a cvs jsem nainstaloval z rpm. Nemohu ho ale spustit a pise mi: cvs
> configuration for xinetd don't forget to specify your CVSROOT in
> /etc/cvs/cvs.conf.

CVS server muze bezet v tomu, kdy si sam dela server (pserver), coz je
mod, kdy se uzivatele specifikuji oddelene od systemovych uzivatelu, a
nebo ho muzete pouzivat "tunelovane" skrz ssh/rsh (ext).  Pokud chcete
nechat CVS repository vyuzivat jen lokalni uzivatele v systemu, je lepsi
metoda ext. V tu chvili nepotrebujete mit zadny cvs server spusteny,
staci, kdyz uzivatele vedi kde je spravne inicializovane CVS repository, a
maji k nemu prava.

Pokud chcete vyuzivat i metodu pserver (napriklad pro anonymni read-only
pristup k repository), pak musite spoustet pres [x]inetd CVS server, a mit
zavedene 'pserverove' uzivatele. Jak na to je dobre popsano v dokumentaci.

--
JiKos.