Dotaz na radu RH 8.x

Neděle Leden 26 19:52:49 CET 2003

On Fri, Jan 24, 2003 at 10:54:31AM +0100, Michal Vymazal wrote:

> 2) Bude v distribuci opet funkcni kpackage, nebo si jej musim znovu
> prelozit (vzit balicek z Mandrake apod.)

Vyrazeni bylo kvuli zmenam v RPM, na ktere kpackage nereflektovalo. I
kdyby RH vyclenil cloveka pro ozaplatovani, vyvolalo by to spise
kontrareakce (snaha o fork, spatna komunikace s upstreamem [protoze
upstream treba na zaplaty nereflektuje], vzajemne svalovani chyb,
nutnost oficialni podpory dvojiho i trojiho systemu pro tutez cinnost
atd).

To vse by vedlo v odcerpani prostredku vyuzitelnych jinde (napr. pro ACL
a EA pro ext[23], prace na jadre, Glibc, GCC atd). Ja sam radeji 100%
podporu pro core distribuce, nez pro okrajove nastroje - sorry).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz