Obnoveni prepsaneho souboru

Pondělí Leden 27 10:53:24 CET 2003

On Sun, 26 Jan 2003, Petr Tomasek wrote:

> Ja myslel, ze v tom je nejaky rozdil mezi ext2 a ext3 (ext3 to
> prepise, ext2; proto na ext2 fungoval undelfs v mignight commanderu,
> ale ne tqak v ext3.)

Ja nevim...at se na to divam, jak se na to divam, tak to vzdycky skonci u
ext2_truncate(), kde se odkazy na uvolnovane bloky vynuluji...

Ale ted musim priznat, ze jsem uplne zmaten, protoze kdyz se podivam na
to, jak to pak vypada na disku, tak tam ta data zjevne zustavaji (v ext2).
Dokonce i v indirect blocich. Aha...uz to chapu...u inodu je to tak, ze ho
zapise na disk jeste pred truncatem a nulovanim a pak ho rovnou zahodi,
u indirect bloku zase blok vynuluje, ale kdyz zjisti, ze ho vynuloval
cely, tak ho take misto zapisovani na disk rovnou vyhodi.

Takze jsem kazal bludy a omlouvam se. Pri trose stesti by asi slo
s primerenym vynalozenim energie poskladat nejake casti toho souboru
dohromady.