Archaicka jadra

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Pondělí Leden 27 10:55:20 CET 2003

On Mon, Jan 27, 2003 at 10:42:10AM +0100, koudelkamichal na centrum.cz wrote:

> Z cire nostalgie me napdlo, ze bych rad zasitoval starou vyslouzilou
> (a take zaslouzilou!) 286ku. Nevi nekdo jak stare bych musel pouzit
> jadro, aby dokalo pracovat s timto starickym kramem?

Především byste musel použít něco jiného než Linux. Ten na 286 neběžel
nikdy.

> Michal Koudelka

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://nlp.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"Zatím jediná distribuce, u které mám pocit, že se snaží o opravdu
systematické debugování a stabilizování, je Debian."       -- Martin Mareš