RedHat vs Debian

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Leden 27 07:35:29 CET 2003

| Odesílatel: Stanislav PETR <stanislav.petr na glux.cz>
| (podobne jako slackware). S RH byly kazdou chvili problemy, viz treba RH8

Ano, ja take za takove povedene verze povazuji RH5.2cz a RH7.0cz. Pak mam
az RH8.0, ale jen kvuli zkoumani UTF cestiny, na server bych ji nedal. 7.1
neni dobra (byla moc brzo na opravdu dobre 2.4 jadro a plno veci tam
nejede), 7.2 a 7.3 jsem nevidel. Takze na servery stale davam RH5.2cz (na
486), nebo 7.0cz (to CZ je dulezite, US verze nejsou tak vymaknute)

| nefungujici MySQL, problemy s CUPS, chyba v glibc (stale neni oprava),
..

Muzete mi prosim nejak ve strucnosti rict, ceho se ta chyba glibc tyka?

Dekuji, JL.