nieco ako perlovsky skript mirror

Kilian Igor Igor.Kilian na infogas.sk
Pondělí Leden 27 14:57:15 CET 2003

> No, v tomhle je rsync velmi prijemny a pohodlny.

Trochu nechapem. Ako som si v manualy precital, tak
rsync mirroruje zdroj bud cez rsh, ssh, rsync://. Nikde
nevidim ako mozny zdroj ftp://. Potom je tam ze pre
proxy musi byt povoleny port 873. Ja mozem ist iba
cez klasicke porty http, https a ftp. Takze je to celkom mimo.
Ci da sa to nejak takto nastavit. Priznam sa, ze zatial
som pouzil vzdy iba wget -m ...

> Mozna by prece jen pouzit sel, pokud ten squid nezakazuje
> CONNECT. V tom pripade se zkuste podivat na
>
> http://desproxy.sourceforge.net/

Pekne, ale to nie je uplne ono. Podla dokumentacie FTP to
nepodporuje uplne v pohode.

Igor