Presmerovani posty

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pondělí Leden 27 15:05:31 CET 2003

> Pouzivam na prichozi postu Qpopper a na odchozi sendmail.
> Potreboval bych kdyz mi prijde posta pomoci qpopperu na server na
> ucet urciteho uzivatele preposlat ihned pomoci sendmailu na jinou
> externi mailovou adresu.

Zda sa ze v tom mate chaos. Posta PRICHADZA AJ ODCHADZA zo servera vo
vasom pripade cez sendmail. Qpopper je POP3 demon. T.j. cez neho si
uzivatelia napr. za pomoci Outlook Expressu(a inych) vyberu tu postu zo
servera a citaju ju na svojom osobon pocitaci.

Na presmerovanie staci strcit do domaceho adresara uzivatela subor
.forward a do neho vlozit adresy(kazdu na novy riadok) na ktore sa ma
posta presmerovat.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2