Prohlizec textu s moznosti poznamek?

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Pondělí Leden 27 15:00:07 CET 2003

On Mon, 27 Jan 2003 12:04:14 +0000 (UTC)
lukesh na seznam.cz (Jaroslav Lukesh) wrote:

> PDF to umi jaxi samo od sebe. LAe uz netusim, jak jsou na tom s nim
> linuxove nastoje, jestli umi pridavat poznamky taky, pripadne ho
> editovat.

No ehm, to by mne zajimalo jak to delate.

Narazil jsem na prohlizec
Multivalent (http://www.cs.berkeley.edu/~phelps/Multivalent/), ktery to
umi s formaty html a pdf(a dalsimi, pro mne nepodstatnymi) ale nakonec
jsem ho zavrhnul jako nepouzitelny. Je totiz v Jave, takze na mem stroji
je neunosne pomaly a cestina mu take nic moc nerika.

--
Martin Lebeda
  ...nebruc, taky jsi se ucil...