Zkusenost? Avaya ETX/ETS PC Card a Avaya PCI adapter

Ctirad Fertr phanatic na NONOSPAMvolny.cz
Pondělí Leden 27 18:33:01 CET 2003

> Avaya ETX/ETS PC Card (PCMCIA) - Gold
> Avaya PCI adapter
>
> Jsou to sitova karta pro WiFi a adapter do PCI. Jde mi o to, jestli nema
> nekdo zkusenost s provozem techto zarizeni v Linuxu.

Ma a chodi to bez problemu. Akorat ten PCI adapter chce novejsi revizi PCI,
takze na hodne starych strojich (486/PI/MMX) to nemusi chodit.

> Chystam se to koupit a
> nevim jestli radsi adapter do USB (ale to uz mi kolega rikal ze to prej
> nechodi - potvrdte, prosim, je-li tomu tak) a nebo PCI. Samozrejme
potrebuju
> plnou funkcnost pod Linuxem typu RH. Takze by to vypadalo na PCI adapter
ale
> o tom jsem zadne zkusenosti nenalezl.

USB kazdopadne nebrat. Mimochodem, ja bych se na Avayu s adapterem vykaslal
a koupil plnohodnotnou PCI kartu, nejlepe na bazi cipsetu prism2.5. Usetrite
polovinu penez a navic tyhle karty umi fungovat i jako accesspoint a maji
regulaci vysilaciho vykonu (pro outdoor pouziti naprosta nutnost).

Ctirad