Zkusenost? Avaya ETX/ETS PC Card a Avaya PCI adapter

Adam Stalmach adam.stalmach na netopyr.net
Úterý Leden 28 08:33:43 CET 2003

Chodit to bude pokud Vas Matherboard podporuje PCI verze 2.2 /i815
chipset s tim nechodi/. Jinak jdou sehnat pci redukce Richoh ktere taky
chodi a navic maji tu prijemnou vlastnost, ze tolik nestoji. Taky chodi
i ve starsich PC.

--
		Adam Stalmach

-------