ModeLine pro PAL u nVIDIA TwinView

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Leden 28 10:29:12 CET 2003

Zdar,

omlouvam se, ze s tim lezu sem, ale googloval jsem vcera jako zbesily a
zadna nalezena ModeLine mi nefungovala.

Jde mi jednoduse o to, ze na druhe hlave me GF2MX400 je pripojena
normalni slovenska televize, ktera sice kupodivu zvladne 800x600 @ 60 Hz
(coz je SVGA rozliseni), ale stejne si myslim, ze by se pri 50 Hz citila
lepe.

Takze kdybyste meli odzkousenou ModeLine pro nejake priblizne PAL
rozliseni s 50 Hz, nejlepe primo pro nVIDIA TwinView (uz si nejsem jist,
neni-li to card-specific), prosim poslete mi ji. Diky.

Petr

P.S. Kdyby nekdo umel valit xine nebo mplayer fullscreen 800x600 (se
zakrytim GNOME2 menubaru) pri nastaveni Clone u TwinView a rozliseni
primarni hlavy > 800x600, byl bych zavazan za sdeleni prislusneho triku.