Re: nVidia Twin View

Oak Oak.brno na seznam.cz
Úterý Leden 28 10:34:24 CET 2003

Dobrý den,

Dne 28. leden 2003, <linux na linux.cz> napsal:
> Mam G4Ti4200 (MSI) a ma 2 vystupy na monitor - jeden normalni
> a jeden DVI, je k tomu dodana redukce, takze je mozne zapojit
> 2 staandartni monitory na 1 kartu... - takze fyzicky neni problem.
>
> ALE:::
>

> kdyz se nView zapne, funguje pouze tak, ze se obraz tvari jak napr 2048*1024

No podle manuálu by mělo jít pro každý monitor nastavit
vlastní módy, tedy včetně rozlišení a obnovovacích frekvencí,
ale je pravda, že mají tvořit jednu pracovní plochu (v případě
Twin View). Samozřejmě to nevím určitě, nemám zkušenosti
a právě proto se dotazuji na podrobnosti, než začnu s
vybavováním.

> a plocha je roztazena do 2 monitoru.  - NEJDE to jako kdyby v PC byly 2
> karty
> napr. na starem dobrem MATROXU G-400 DualHead
>
> fungovaly i 2ks KDE spustene, jazde s jinym uzivatelem :-)))

Ano, ale o to mi ani nejde. Na konci dokumentace je ale
popisovaný ještě další režim pro dvě obrazovky, nevzpomenu
si na název. Ten má prý oproti Twin view nějaký nevýhody,
a jedna z nich je myslím právě oddělené desktopy, což je
možná to, co chcete Vy.

> opravdu nejde nView jako onen dualhead?? (linux&windows)
>

> J. Varilek

Oak

Reklama:
WWW stranky zdarma na http://www.sweb.cz