ANNOUNCE: Release Candidate 1 OpenOffice.org 1.0.2 CZ

Daniel Hrbac talk na advokati.biz
Úterý Leden 28 11:08:57 CET 2003

Petr Vanek wrote:

> zdravim,
> vim ze tady uz ten dotaz sel, ale nejak jsem to nepochopil snad jen tak,
> ze to spi jako bugreport:
> chysta se spojeni openoffice.org CZ s oficialni distribuci
> openoffice.org?
> a mozna jeste jinak - ostatni jazykove mutace to resi stejne jako my?
> separatni verzi?
> diky za vysvetleni

taky,
pokud vím tak vždy je balík přeložen jako celek o cca 50MB v tom kterém
konkrétním jazyce. Něco jako lokalizační patch neexistuje. Teda aspoň
pokud jsem si všimnul.

Pan Janík se v současnosti snaží, aby česká lokalizace byla zařazena
mezi oficiální lokalizované verze OOo, doufejme že se to podaří co nejdříve.

--
Daniel Hrbac
talk na advokati.biz

Daląí informace o konferenci Linux