kde sehnat hry pro linux - ANNOUNCE

Úterý Leden 28 12:07:29 CET 2003

Jan Kasprzak wrote:
> sci wrote:
> : Na http://hernik.hopem.cz/index.php3?game=3 najdete jeden remake,
> : Westbang. Peknou zabavu.
>
> 	Hmm, Westbang bych si rad stahl, ale doklikal jsem se jen
> k jakemusi *.exe, ktery mi rika "bash: ...: cannot execute binary file" :-)

	Panove, vracime se do studentskych let?:-))) [ja konkretne do WestBanku
na Zilog 80 - Spectrum]

	Jinak ta Linuxova verze by mne zajimala rovnez, docela by mne zajimalo
jak je se zdrojaky (nenasel jsem) - alegro je pod Linux portovane, v tom
problem neni...

	Celkove by mne zajimalo, jak je to s autorskyma na stare hry a jejich
remaky, sam jsem si pohraval s myslenkou, ze bych treba nejake skutecne
kvalitni logicke hry 'preportoval', ale nejsem si jist, jak moc je to
ciste - samozrejme, ze urcite obecne hry jako 'Tetris', Sokoban,
Arkanoid tento problem nemaji, jsou vsak specialnejsi... (pametnici
platformy ZX Spectrum mozna tusi, co mam na mysli)