ati_radeon_7000_fbdev

Michal Cihar cihar na email.cz
Úterý Leden 28 11:38:46 CET 2003

Zdravim

Jiří Dvořák wrote:
> Přeji dobry den
> Chodi někomu na teto kartě fbdev, když natáhnu modul radeonfb tak to
> jde, ale v momentě kdy se pokusím o vyšší barevnou hloubku než 8 ( např
> mplayer -vo fbdev -bpp 32 , X), tak mi monitor usne ( úsporný režim), a
> tím končím. RH8 jádro 2.4.18-19 z distribuce

Neusne nahodou i kdyz jenom zmenis rozliseni? Tak potom staci prepnout
na jinou konsoli a zpatky a monityor se probudi... Pokud se s tim
nesmisris pouzij radeonfb z -ac (nebo aspon v 2.4.20-ac1 byl), ale ten
ma zese jiny problemy ;-). Dalsi moznost je pouzit tenhle patch:
http://cihar.liten.cz/patches/kernel/radeonfb-2.4.patch , kterej sice
neni rozhodne idealni, ale funguje ;-).

--
	Michal Cihar