ModeLine pro PAL u nVIDIA TwinView

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Leden 28 12:55:31 CET 2003

On Út, 2003-01-28 at 12:44, Oak wrote:
> zeptám, jestli Vám jede PAL rozlišení alespoň na
> monitoru, při aktivním Twin View. Já bych totiž
> rád na jednom 1280x1024 a na druhém PAL rozlišení,
> kvůli TV kartě.

PAL rozliseni na monitoru? Jako 768x576 pri 50 Hz prokladane?

Myslim, ze uz jsem to cele mirne pochopil a ze je to takto:

A) pokud nepovolite TwinView v XF86Config-4, tak potom lze pomoci
nv-tv-out zapnout kdykoliv obraz na TV a to v jakemkoliv rozliseni, ale
funguje to tak, ze se preprogramuje cela karta do tohoto rozliseni a to
potom musi ustat VGA pripojene na primarni hlavu. Vlastne se to chova
jako by tam dve hlavy ani nebyly a byl pouzit jen ten levny HW hack,
kterym lze pripojit VGA vystup na beznou TV.

Prakticky je to ovsem nestesti, protoze bezny monitor pak stena na
hranici svych moznosti a desktop je vlastne nepouzitelny.

B) pokud povolite TwinView, jsou ty dve hlavy opravdu nezavisle a je
mozne si diktovat rozliseni a dalsi veci jak je libo. Takze napr. ja ted
mam na TV 800x600 na 60, zatimco VGA bezi v 1152x864 na 76.

Nezkousel jsem jeste zkombinovat nv-tv-out s TwinView, ale tak nejak
citim, ze by to nedelalo dobrotu.

Kdyz si ted ctu znovu vas dotaz, tak musim priznat, ze jsem jeste
nerozjel PAL rozliseni na druhe hlave, kdyz prvni hlava jede v tom VGA.
Ze by byl zakopany dog nekde tady? Ale to snad ne, pak by to cele
TwinView s pripojenou TV nedavalo smysl!

Petr