kmail

Lubos Lunak l.lunak na email.cz
Úterý Leden 28 13:15:31 CET 2003

Spolek wrote:

> Jen se chci zeptat - jak se v Kmailu nastavi moznost psani HTML mailu?
> Nasel jsem moznost zobrazeni, ale psani ne...

 Co vim, tak psat je nejde, akorat myslim nejaky WYSIWYG HTML composer je
rozpracovany (no ale stejne, k cemu psat HTML maily?).

> Dalsi vec - v outlooku jsem chtel exportovat zpravy, abych je mohl v
> kmailu importovat, ale hlasi mi to, ze Outlook neni implicitni program
> pro postu nebo nemuze provest nejakou operaci. Ale outlook JE
> implicintim programem pro postu... co s tim? :) je to jedina vec, ktera
> mi brani v prechodu na linux...

 KMail umi pouzit normalni mbox nebo maildir formaty, krom toho ma jeste
importer kmailcvt, ktery by mohl konvertovat i maily z Outlooku.

> A posledni vec - jak udelam, aby podpis v kmailu nebyl oddelen od tela
> zpravy "---"?

 Neni to "---", ale "-- ". A KMail ma popsane v helpu, jak vypnout to
automaticke pridavani (zkratka to primo do te signatury nekam napsat). Na
druhou stranu, ten oddelovac ma svuj vyznam - mail, z ktereho 80% tvori jen
signatury z predchozich mailu, je vazne uzasna vec :(.

--
 Lubos Lunak
 l.lunak na kde.org ; l.lunak na email.cz