Frekvence mobile pentium 4

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Úterý Leden 28 19:41:39 CET 2003

On 01. Jan, 01:00 AM CET,  wrote 0 lines:

> From: Hanuš Adler <had na actinet.cz>
> Subject: Frekvence mobile pentium 4
> Date: Tue, 28 Jan 2003 11:23:06 +0100
> To: linux na linux.cz
>
> Zdravim,
>
> mam notebook s procesorem Mobile Pentium 4. Moc se v tom nevyznam,
> ale podle toho, co jsem o nem slysel, by mel primerene menit svou
> taktovaci frekvenci podle toho, jak je zatizeny. Jenze me se zda, ze
> asi porad bezi naplno a diky tomu se vubec nevypina vetracek, coz mi
> trochu vadi.

No, za to může ACPI (si myslím), protože se standardním jádrem 2.4.18 (SuSE
8.0) bez podpory ACPI a APM se mi větráček zastavoval, teď se zapnutou
podporu ACPI se nevypíná. Ale POZOR, rychlost procesoru je řízena tím,
jestli jede na baterky nebo na síť, větrák je podle mě sekundární efekt
závisející na teplotě procesoru. Dokonce jsem na webu zahlédl utilitku na
řízení rychlosti procesoru, ale to je vám s ohledem na to ACPI na nic.

Pokud to budete řešit, hlásím se dobrovolně do skupiny hledajících :)))
MK