webalizer pro usera

konig mjkonig na iol.cz
Úterý Leden 28 23:35:32 CET 2003

Spoustite

kdyz se priloguju jako root a spustim prikaz webalizer tak OK (je totiz v
/usr/bin/webalizer), kdyz se priloguji pod jmenem usera a zkusim webalizer
spustit dostanu hlasku
bash: webalizer: command not found
a v /home/virtual/site1/fst/usr/bin skutecne neni

> Navic bych se celkem divil, jestli jako obycejny uzivatel vubec mate pravo
> pristupovat do /var/log/ kde standartne logy bejvaj. Musel by jste si
navic
> nastavit logovani nekam jinam (neni dobre dat vsem userum prava cist z
> /var/log, mohli by se totiz dozvedet vic, nez je zdravo).

ten user jsem ja, tedy vlastne muj virtual

nastavil bych si klidne webalizer z rootova cronu, ale v cronu toho usera uz
je uloha ktera s logy pracuje a po skonceni by se mel spustit webalizer

konig