Softmodemy

Pavel Jiranek pavel.jiranek na volny.cz
Úterý Leden 28 23:28:39 CET 2003

Zdravim.
Konecne se mi podarilo plne prejit na Linux, ale mam takovy maly
problem, ktery me od toho odrazuje. Mam (bohuzel) softmodem (interni) s
HCF cipem. Na strance www.conexant.com jsem si stahnul (resp. je tam
odkaz na jine stranky) ovladac pro tento modem, zkompiloval na svuj
pocitac, nainstaloval, nastavil pripojeni atd. ... vse ok. Bohuzel
komunikace jde jaksi az prilis pomalu (stahovani jakehosi balicku
probihalo rychlosti max. asi 0.7 KB/s!!!). Nema nekdo zkusenosti s tim,
jak udelat, abych nemusel dobu cekat, az se mi stahne nejaka stranka,
prip. nejaky soubor:)? Diky.

Paya

PS: Mam Mandrake 9.0 s jadrem 2.4.19, jestli to k necemu bude. Kdysi
jsem mel RedHat (neco kolem 7.x) a problem byl stejny.