RedHat vs Debian

Středa Leden 29 01:17:58 CET 2003

On Tue, Jan 28, 2003 at 09:00:34PM +0000, Stanislav Meduna wrote:
> On Tue, 28 Jan 2003 19:32:07 +0000 (UTC), Milan Kerslager wrote:
>
> : Myslim, ze uzivani internich struktur (resp. spolehat na interni
> : velikosti cehokoliv) je dost dobry priklad, jak se to delat nema.
>
> U threadov je to trochu problem - nemam poruke najnovsie
> normy, ale pokial viem, tak thready tak trochu vracaju pouzivatela
> naspat do cias assemblera a nutnosti starat sa o velkosti rozlicnych
> struktur sam. A odhadnut, kolko bude program potrebovat na stacku,
> je uloha pre vraha. Zvlast ak moze hlbka stacku nejakym sposobom
> zavisiet na vstupnych datach (co moze byt napr. pripad toho
> [...]

Pouzivali maly 1kB (RLIMIT_STACK), i kdyz tam melo byt vice. Ostatni tu
chybu nevideli jen proto, ze neprekrocili ten prilis nizky limit (v
ramci bezneho provozu).

Takze opravuji - nepouzivali vnitrni hodnoty, jen si nasadili latku
prilis nizko (a nahodou na to nikdo neprisel driv). To je presne ten
pripad, kdy WORKSFORME neznamena, ze nemam program, ktery ma diru jak
*pip* (a na kterou se pravdepodobne muze dat snadno spachat DoS).

:-) takze pokud nekdo mate stare MySQL a chodi Vam to (se starymi
knihovnami), pak MySQL poslouchajici na siti muze byt - hmm -
nespolehlive.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz