webalizer pro usera

konig mjkonig na iol.cz
Středa Leden 29 01:22:16 CET 2003

> Eh? Asi uz k veceru nejak spatne chapu.
>
> A co se teda stane, kdyz jako obycejny uzivatel spustite
> /usr/bin/webalizer (tedy s plnou cestou?). Mozna z nejakeho zahadneho
> duvodu nemate jako obycejny uzivatel v ceste /usr/bin, i kdyz mi to prijde
> ponekud podezrele.
>
> To s tim /home/virtual/site1/fst/usr/bin uz jde vazne uplne mimo mne.

/usr/bin/webalizer - kdyz tohle spustim tak chyba
bash-2.05$ /usr/bin/webalizer
bash: /usr/bin/webalizer: No such file or directory

/home/virtual/site1/fst/usr/bin je cela cesta k /usr/bin toho usera pod
kterym bezi ten web

> Vas virtual? Nejaka osoba stvorena virtualni realitou, ktera se za Vas
> loguje do systemu? Taky nejak nechapu. <g>

virtualni host

> Ale jo. Pokud nastavite adresari /var/log/httpd (pripadne jinemu
> odpovidajicimu, kam Vas apache loguje) prislusna prava tak, abyste jako
> dany uzivatel mel pravo ty logy cist (coz predpokladam ze mate, kdyz uz
> nejaka aplikace z uzivatelskeho cronu s temi logy pracuje), tak pak staci
> umistit webalizer nekam, kde ho bude moci ten uzivatel spoustet, a
> vytvorit pomoci crontab odpovidajici uzivatelsky zaznam pro periodicke
> spousteni...nejak stale nemuzu najit to misto, kde je problem.

no misto ktere je problem ze abych mohl jako ten uzivatel spoustet webalizer