NIS server

Václav Bazgier bazgier na centrum.cz
Středa Leden 29 08:26:54 CET 2003

Dobry den,

pokousim se zprovoznit NIS server, kdyz ho spustim tak se to chova,
ze to jede,ale kdyz se zkousim na clientovi prihlasit hodi to hlasku:
YPBINDPROC_DOMAIN:DOMAIN NOT BOUND
unknown user terminal

v archivu diskuze jsem nic nenasel a na internetu pisou, ze by to
mohlo byt treba nastavenim firewallu anebo host.allow/deny. Mne
firewall tady zadny nebezi a v host.allow/deny to zatim nejak omezene
nemam.

Muj yp.conf na klientovi:
ypserver 192.168.123.191
ypserv.securenets:
255.0.0.0    127.0.0.0

a na serveru ypserv.conf:
ypserv.conf:

# Host                       : Map              : Security   :
Passwd_mangle
#
# *                          : passwd.byname    : port       : yes
# *                          : passwd.byuid     : port       : yes
# *                          : *                : none

# This is the default - restrict access to the shadow password file,
# allow access to all others.
*                            : shadow.byname    : port
*                            : passwd.adjunct.byname : port
*                            : *                : none

pokud mi doakzete poradit tak Vas o to prosim :o)

diky

Vaclav Bazgier

NOVINKA na Centrum.cz SMS! Nahrajte si nové logo a vyzvánění na Váš mobilní telefon! http://sms.centrum.cz/loga