kde sehnat hry pro linux - ANNOUNCE

Leos Literak literakl na centrum.cz
Středa Leden 29 08:36:08 CET 2003

Ales Koval wrote:
> Takze pokud budete souhlasit s myslenkou abandonware muzete portovat. Navic
> lze pozadat puvodni vlastniky prav o uvolneni pod nejakou verejnou licenci,
> tak se to napriklad stalo s hrou The Ur-Quan Masters alias StarControl 2
> (http://sc2.sourceforge.net/). A to neni prvni a doufam, ze ani posledni
> pripad. Nejvetsim problemem zrejme je zjistit komu prava patri a pak na
> vlastniky sehnat kontakt.

pred pul rokem u nas probehla kampan na podporu jednoho takoveho
projektu. cesti autori uvolnili pod gpl zdrojaky strategicke hry
je to napsano v borland pascalu. takze pokud je tu nekdo, kdo
nechce jen tlachat, ale ma zajem skutecne programovat, at se mrkne
na http://abclinuxu.cz/clanky/ViewRelation?relationId=8347,
respektive http://sourceforge.net/projects/stormnet/.

AbcLinuxu rado poskytne veskerou medialni pomoc, pripadne i financni
(z nasich palenych CD odvadime 10 Kc na podporu Open Source, osobne
bych hlasoval pro tento projekt, kdyby se nasel nekdo schopny).

	Leos

--
Leos Literak
http://AbcLinuxu.cz - tady je tucnakum hej!