mysqldump a název tabulky jako číslo

Fibi admin na elektromosev.cz
Středa Leden 29 08:58:07 CET 2003

Problém viz. nadpis. Když se snažím zazálohovat MySQL databáze pomocí mysqldump (mysqldump --add-drop-table -A -a > /cesta/zalohamysql.sql ) Zkoušel jsem různý varianty příkazu, ale v tom to nejspíš nebude, když mám tabulku s názvem 200 mysqldum na ní skončí s hláškou
Cant get info about table '200' error: You have an error in your SQL syntax near '200' at line 1
Vypadá to že mysqldump při pokládání příkazů mysql nedává název tabulky do `` . Nevíte někdo o jiném nástroji na zálohování který by tohle umněl, ovládanej z příkazové řádky (aby šel časovat přes cron )  ??
A nebo jak zkompilovat ze zdrojáků nový mysqldump když by se podařilo jej opravit ?
Boužel z vývoje nemám vůbec zkušenosti.

Díky za pomoc Lukas