webalizer pro usera

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Středa Leden 29 10:37:03 CET 2003

On Wed, 29 Jan 2003, konig wrote:

> /usr/bin/webalizer - kdyz tohle spustim tak chyba
> bash-2.05$ /usr/bin/webalizer
> bash: /usr/bin/webalizer: No such file or directory
> /home/virtual/site1/fst/usr/bin je cela cesta k /usr/bin toho usera pod
> kterym bezi ten web

Takze on je chrootnuty v adresari /home/virtual/site1/fst ? To bych se pak
celkem divil, kdyby mel ted pristup do /var/log...za predpokladu, ze teda
apache neloguje nekam dovnitr toho jeho chrootu.

> virtualni host

Tak virtualni host, nebo user? :)

> no misto ktere je problem ze abych mohl jako ten uzivatel spoustet webalizer

Hlavne to teda vypada, ze ten uzivatel bud nema absolutne zadna prava do
/usr/bin, coz mi ale prijde divne - zkuste to zkontrolovat (vlezte do
/usr/sbin a pomoci ls se kouknete, co tam vidite za soubory).
Jestli je ten uzivatel zavreny v chrootu, tak je jasne, ze do /usr/bin
neuvidi, a musite mu ten webalizer neinstalovat nekam do toho chrootu.

--
JiKos.