Antivir

Středa Leden 29 11:37:21 CET 2003

On Wed, Jan 29, 2003 at 10:49:15AM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Vas konkretni pripad je zajimavy, ale jak chcete licencovat toto:
>
> mam firmu s pobockami => napr. mail hub - 1 domena, X mailboxu
> (mailbox=pobocka), na pobocku se to vybere napr. IMAPs a v ramci pobocky
> roztridi... od WinProxy/Route az po preposilani v ramci Outlook (MUA) ci
> Exchange/sendmail (MTA) atd...
>
> 	Mate licencovat antivir na mail hub... - do dnes nemam jedinou jasnou
> nabidku od zadne antivirove spolecnosti na reseni (ac byly vsechny
> poptavany), kdyz mail hub je postaven na UNIXu (Linux neni podminkou)...
> [...]

Pouzivame NOD32. Licenciu na Linux sever + Widows stanice. Po konzultacii
s firmou Eset, sme sa dopracovali k tomuto vysledku. V licencii ich
zaujimalo, len na kolkych serveroch to bude bezat. Ja mam len jeden
centralny mail server, kde sa kontroluje posta.

Technicky je to postfix + amavis-postfix + nod32.