user space NFS server

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Středa Leden 29 12:07:26 CET 2003

On Tuesday 28 of January 2003 18:26, you wrote:

> User space nfs server je proto userspace, ze je
> mu jedno jaky je pod nim kernel.

;o) to ano. Zeptam se tedy jinak. Je v soucasne dobe pouzitelny nejaky NFS
user space server, ktery by umel alespon to same jako kernelovsky nfsd z rady
2.4?

Nasel jsem jen neco, co neumelo file locking a jeste to melo dalsi mouchy :(

P.S. - uz jsem se bal, ze ptam na veci, ktere jsou uplne zrejme a proto nikdo
nikdy neodpovi ...

--
z.p.