antivir na squid

Marcel Kolaja marcel na solnet.cz
Středa Leden 29 13:54:15 CET 2003

On Wed, Jan 29, 2003 at 01:03:06PM +0100, Cocek Pavel Ing. wrote:

> http://viralator.loddington.com
>
> Jsou to perl sripty ktere maji scanovat http stahovane pres squid.
>
> Zajimal jsem se o to, ale pry je potreba dost velky vykon pocitace.
>
> take by mne zajimaly prakticke informace.

My jsme to dřív používali (nebo se spíš snažili používat). Bylo s tím ale
hodně problémů. Moc dobře se nevyrovnával s JavaScriptem, cookies
a autentizací. Pokud stahovali dva klienti soubor se stejným jménem, tak
se zmixovali do sebe, wgety občas zůstali viset. Původně jsme chtěli ty
chyby opravit a dostat patche do upstream verze. Po několika opravách
a bližším prozkoumání kódu to však naši programátoři rychle odmítli :-)
Tak jsme se rozhodli naprogramovat vlastní (WWWAvirCheck -- viz můj
předchozí mail).

> Cocek

S pozdravem

Marcel Kolaja
soLNet, s.r.o.                                       http://www.solnet.cz/
"I think Debian's doing something wrong, `apt-get install pesticide'
doesn't seem to remove the bugs on my system!"       -- Mike Dresser