RPM vs DEB (was RedHat vs Debian)

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Středa Leden 29 14:42:21 CET 2003

Wed, Jan 29, 2003 at 02:32:36PM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek napsal(a):

> 	Cekal jsem, ze za toto sklidim kritiku...
>
> 	Bohuzel, respektuji pravo kazdeho dat informace soukrome nebo verejne -
> je to stejne jako ja obcas reaguji jinak a v jine hloubce k soukromne
> psane reakci a k verejne...
>
> 	To, ze to dotycny sdelil soukrome bylo urceno mym usim (a zrejme prave
> proto, ze prijemce jsem byl ja (se svym postojem) - dotycneho jsem
> osobne v zivote nevidel:->) - myslim, ze neni korektni aby vec sdelena
> mezi 4 kukadly se stala veci verejnou...
>
> 	Navic se jedna o nazor a postoj jednoho cloveka, to snad cele hnuti
> neovlivni...

Ale na druhou sranu -- pokud se nepletu, tak to o cem jste mluvil mely
byt chyby. A o chybech je lepsi vedet, nez se snazit je ututlat, ne?
Uzvavam, ze to je asi extrem, ale presto cim vice lidi o nich dube
vedet, tim snazsi bude je odstranit.

> Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                 FoNet, spol. s r. o.
> Vyvoj software, Intranet / Internet          Sokolova 67, 619 00 Brno
> E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz             Tel.: +420  5  4324 4749
> SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz      Fax.: +420  5  4324 4751
> WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/               E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz

Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>

7. Neozbrojená sekta není sektou.
-- Universální pravidla pro sekty