Antivir

Středa Leden 29 15:29:37 CET 2003

Peter Surda wrote:
> nainstalovane, ale kolko userov to bude pouzivat. Ci to budes mat na jednom
> servri alebo jednom servri a 1000 stanic, cena je rovnaka.

V podstate mas pravdu, ale:
v pripade only server - nikdo Ti to co oni nazyvaji SAVI neproda
samostatne na 1 server (ostatne i cena za SAVI se pocita dle poctu
uzivatelu)...
v pripade stanice - koupis pro X uzivatelu a mas v tom zaroven licence
na 0.1 * X serveru

	Pocet uzivatelu je to, co mail hub nevi/nezna a nezajima ho...

PS: Pokud mi to nekdo proda - only server SAVI, kdo kde, hned kupuju a
ve velkym (nedelam si legraci) - mne staci skutecne SAVI per server, lec
nikdo to nechce prodat...