RedHat vs Debian

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Leden 29 16:04:33 CET 2003

> Nemáte pravdu. Security updaty se dělají výhradně jako backporty (tedy
> pokud se bavíme o stable). Ve stable se nikdy nemění upstream verze (tedy
> pokud se nejedná o nějaký výjimečný případ, jako posledně s ssh).

  No to ano, ale pokud je program ve verzi (treba) 1.2.10 a vyjde
security-bugfix verze 1.2.11, tak ji Debian (alespon co ja vim) normalne
prejme. Pouze pokud je v baliku starsi rada a fix na ni neni k dispozici tak
je proveden jeho backport.

  Rozhodne se ale nestane, ze by clovek upgradoval kvuli bezpecnostni chybe
nacez by mu pul dne nejel server, protoze se mu to upgradlo na novou verzi
ktera ma (treba) uplne jiny format konfiguracniho souboru.

							Michal Kara

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----