Omezeni trafficu

Zdenek Havrlik zdenek na lhotkanet.cz
Středa Leden 29 18:44:21 CET 2003

Tak to označte jak potřebujete + označte zbytek..a RULE nepoužívejte.. já to
tak udělal.
Drobnost v RedHatu je CBQ v.0,3 a ta MARK neumí..... je potřeba 0.7 a výše..
Každopádně mi připadá lepčí to fšechno vybrat a onačit v iptables a pak na
to jenom napsat konfiguraky pro CBQ, než to mít něco tady něco tam...
Zdenek