Re: Problém s GeForce3/4 na SuSE 8.1

Tomáš Vitha tom.v2 na atlas.cz
Středa Leden 29 19:03:08 CET 2003

Karta přestane zobrazovat - to je přesnější popis. (v mém původním dotazu
jsem psal, že se PC kousne) Drivery jsem zkoušel i kompilovat, ale jenom
na gcc 3, kteréje v SuSE 8.1... Při instalaci driverů ze zdrojáků se dokonce
objeví v XF86Config pár dalších parametrů k nastavení grafiky. Při instalaci
z rpm se XF86Config nemodifikuje... Je to asi dost zapeklitý problém,
jelikož
jsem zatím zaznamenal dost příspěvků popisující výskyt problému, ale nikde
žádné řešení...