ERP/CRM system Compiere

Peter Hanusiak peter na hanusiak.sk
Středa Leden 29 21:11:54 CET 2003

Zdravim,

 hladam ludi, ktorym sa podarilo zlokalizovat Compiere pre podmienky
Slovenska alebo Ciech. Nemam ani tak na mysli preklad ako skor prisposobenie
uctovnej schemy z Compiere (ktora je americka) pre zakladnu uctovnu osnovu
na Slovensku alebo Ciech. Velmi rad by som na ich lokalizaciu pozrel.
Ak sa to este nikomu nepodarilo, tak by som aspon privital postrehy ludi,
ktori sa o to pokusili. Kazdopadne by som privital ak by sa nasiel niekto
zo Slovenska kto ma zaujem tento system komercne pouzivat a podobne ako
ja ma problemy s lokalizaciou. Tu by som privital spolupracu.

S pozdravom
Peter

--
Peter "Hanus" Hanusiak