Archaicka jadra

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Středa Leden 29 20:01:22 CET 2003

On Wed, 29 Jan 2003 11:40:39 +0000 (UTC), koudelkamichal na centrum.cz wrote:

: ale co se xenixu tyce tak sem nenasel prakticky vubec nic.

Xenix bol komercny (SCO, ale urcite tam bolo dost MS veci,
presne vztahy si nepamatam) a s prichodom 386-iek a SCO unixu
prakticky zanikol. Ja som ho naposledy videl niekedy v 1990
a mimochodom, na to, na akom hw to bezalo, to vobec nebolo zle.
Robil som jednu aplikaciu na SM 52/12 / BSD 4.2 a na 286 / Xenix
a s vykonnostou som mal menej problemov na tom Xenixe.
S pohodlim programovania ale zase prave naopak.

Bohuzial nepoznam nikoho, kto by tie diskety este niekde
mohol vyhrabat a keby aj ano, sotva by uz sli precitat.

Zdravi
--
                                    Stano