debian - mplayer

Michal Cihar cihar na email.cz
Čtvrtek Leden 30 04:36:21 CET 2003

Zdravim

Jan Houstek wrote:
> [...]

Tobe pripada jednodussi hledat posledni verzi mplayeru stahout ji,
zkompilovat a nainstalovat nez napsat apt-get install mplayer-k6?

> Nemyslel jsem to zas az tak vazne. Faktem je, ze kdyz jsem si asi pred
> rokem nainstaloval jeho "optimalizovane" balicky na jeden pomalejsi
> pocitac (Celeron 366), tak jsem mel potize s vykonem. Po rekompilaci jsem
> z toho vytahnul asi o 30% vic a to uz stacilo na to, aby se vetsina divx
> filmu neskubala.

Kdyz si zkompilujes glibc na miru svyho pocitace tak taky bude o neco
rychlejsi a takhle muzes pokracovat se vsim ;-). Proste budto jses linej si
veci kompilovat a pouzivas baliky, ktery nekdo vicemene univerzalne
zkompiloval, a nebo kompilujes kazkou vec abys napr. dosah maximalniho
vykonu. Ja s jeho balicky nemam problem a fakt mi nevadi jestli to je o
trochu pomalejsi nez by mohlo byt, protoze to funguje a usetri mi to dost
casu (shanet novy verze, kompilovat, ...).

> Pidil jsem se po tom, co je spatne, a zjistil jsem, ze to bylo nejakyma
> volbama pro kompilaci, ktere mi nedavaly prilis smysl (rozhodne tam nebyly
> kvuli tomu, aby to bezelo na co nejvic strojich).

Ve starsich verzich mplayeru, ktere neumely rozumne bezet na necem jinym
nez na cem to bylo zkompilovany se muselo spoustou "nesmyslnejch" prepinacu
vnutit jak se to ma zkompilovat. Ted uz to je v mplayeru vyreseny...

--
S pozdravem
        Michal Cihar