Re: mysqldump a název tabulky jako číslo

Fibi admin na elektromosev.cz
Čtvrtek Leden 30 07:26:02 CET 2003

Už jasem vyřešil sparvil to mnou překouknutý parametr -Q , pak mysqldump sám
vkládá kolem názvu tabulek `` a vše funguje jak má. Psal jsem sem mail že
jsem to vyřešil, ale jsem na Win a Otlouk neumí thready .
Díky za pomoc

Fibi
----- Original Message -----
From: "Dalibor Straka" <dast na panelnet.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Wednesday, January 29, 2003 1:48 PM
Subject: Re: mysqldump a název tabulky jako číslo

mysqldump (mysqldump --add-drop-table -A -a > /cesta/zalohamysql.sql )
Zkoušel jsem různý varianty příkazu, ale v tom to nejspíš nebude, když mám
tabulku s názvem 200 mysqldum na ní skončí s hláškou
do `` . Nevíte někdo o jiném nástroji na zálohování který by tohle umněl,
ovládanej z příkazové řádky (aby šel časovat přes cron )  ??